niedziela, 28 września 2014

Pasiak...

Nie żebym siedziała bezczynnie. Coś tam sobie kombinuję. 
Po prostu czasu brak. 
Praca, mały ale niekończący się remont kuchni
i mój dzielny przedszkolak, który co tydzień ma katar. 
W takich oto okolicznościach powstawał ten sweter-tytułowy "pasiak" właśnie.


Wzór z raverly. Jasno rozpisany więc czytelny i łatwo go wykonać.
Mi jednak nie pasował szeroki dekolt w oryginale. 
Troszkę pokombinowałam 
i mam całkiem fajny sweter na jesień/zimę/oraz wczesną wiosnę. 


Teraz wdrażam "akcję Przedszkolak" i dziergam trochę dla "Alutka". 
Czy znacie jakieś dziergadła o właśnie takim przeznaczeniu. 
Sugestie mile widziane. 


Do następnego...





3 komentarze:

  1. Sweter bardzo fajny i kieszenie ma świetne! Dla przedszkolaka myślę, że fajna by była saszetka na biodra, do której można chować skarby:))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny sweterek :-) Świetne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas zasada taka, półtorej tygodnia w przedszkolu, tydzień w domu z fąflem:)) Sweterek fantastyczny! Kieszenie to rewelacyjny pomysł, wszak to doskonałe miejsce na "podręczne" i "absolutnie" niezbędne skarby, uwielbiam dziergać sweterki córkom i nigdy nie mogę zdecydować się na to co kolejnie robić, Rav to kopalnia wzorów, ja teraz dziergam Paprikę, fajnie, bezproblemowo rozpisany wzór, jestem w połowie, ale już teraz wygląda fantastycznie, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń